عکس/شعر 2
عکس/شعر 2

به تو عادت کرده بودم رفتی و دل و شکوندی

ما پیغام دوست داشتنمان را
با دود آتش به هم میرسانیم

نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست؟

من اینجا جنگلی را به آتش کشیدم...!

عکس های عاشقانه دختر و پسر

یادمان باشد حرفی نزنیم که به کسی بر بخورد 

نگاهی نکنیم که دل کسی بلرزد 

خطی ننویسیم که آزار دهد کسی را 

یادمان باشد که روز و روزگار خوش است وتنها دل ما دل نیست

عکس های عاشقانه دختر و پسر

کـُجـا پـنـاه بـــرم ؟ 

دسـت هــای تـو دورنـد 

و خـُدایـان 

جـبـار تــر از هـمـیشـه 

قـهـار تــر از هـمـیشـه 

بـرنـشسـتـه انـد بـر سکـوی مـسخ بـاورهــا 

خیـره سـری خـُدایـان را 

چـگـونـه بـرتـابـم 

وقـتـی تـو نـیـستـی 

ای یـــار 

ای پـنـاه  همـیـشـه !

عکس های عاشقانه دختر و پسر

عاقبت یکروز ما هم زین جهان پرمیکشیم 

باده رفتن ز دنیا را همه سر میکشیم 

بر کن و صد پاره کن این جامه کبر وریا 

وقت رفتن ما همه یک جامه در بر میکشیم

عکس های عاشقانه دختر و پسر

ميگن لبخند ربطي به مرگ نداره ولي تو بخند تا من برات بميرم

عکس های عاشقانه دختر و پسر

 

بوسه زلب هاي تو در خواب گرفتم گويي که گل از چشمه ي مهتاب گرفتم در برکه ي اشکم همه دم نقش تو ديدم اين هديه ي خوبيست که از آب گرفتم هرگز نتواني که زمن دور بماني چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم
كاش گناهي كنم كه مجازاتش تبعيد به قلب تو باشد
هرگاه دلت هوايم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببين که همچون دل من در هوايت مي تپند
عاشق عاشقي باش و دوست داشتن را دوست بدار ، از تنفر متنفر باش ، به مهرباني مهر بورز با آشتي آشتي کن و از جدايي جدا باش
عشق يعني خاطرات بي غبار دفتري از شعر و از عطر بهار عشق يعني يك تمنا , يك نياز زمزمه از عاشقي با سوز و ساز عشق يعني چشم خيس مست او زير باران دست تو در دست او
زندگي دفتري از خاطرهاست ... يک نفر در دل شب ، يک نفر در دل خاک ... يک نفر همدم خوشبختي هاست ، يک نفر همسفر سختي هاست ،چشم تا باز کنيم عمرمان مي گذرد... ما همه همسفريم
شبي از شب ها تو مرا گفتي شب باش من که شب بودم
شب هستم و شب خواهم بود
شب شب گشتم تا
تو فانوس شبم باشي
اگر ديدي
۱۰۰نفر دوست دارن يکيش منم. اگر ديدي ۱۰ نفر دست دارن يکيش منم. اگر ديدي يک نفر دوست داره اون يکي منم. اگر ديدي کسي دوست نداره بدون من مردم
خوشبخت ترين پسر کسي هست که اولين عشق يه دختر باشه و خوشبخترين دختر کسي هست که آخرين عشق يه پسر باشه....!!!!
عشق يعني خاطرات بي غبار دفتري از شعر و از عطر بهار عشق يعني يك تمنا , يك نياز زمزمه از عاشقي با سوز و ساز عشق يعني چشم خيس مست او زير باران دست تو در دست او
زندگي گل زرديست به نام غم فرياد سياهيست به نام آه رشته کوهي ست به نام آرزو و رودخانه ايست به نام عشق که به درياي صفا ميريزد زندگي يعني عشق , محبت , اميد , آرزو که در آخر به بياباني به نام وداع منتهي ميشه

عکس های عاشقانه دختر و پسر

ميدوني فرق لبخند تو با لبخند من چيه ؟ تو وقتي شادي ميخندي،من وقتي تو شادي ميخندم

بازم ممنون از شما دوستان که میان به وبم مطالب میخونین

اگه دوست داشتی نظر م بده خیلی ممنون علی یارت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : iman